Thursday, September 16

"Sitte her eller ta med?"

Hvor jævlig digg var det ikke å jobbe på McD, 100jævla50 timer i uka? Prøve å komme seg hjem midt på natta fra jævla Berger til Oslo, når siste jævla toget gikk for en halvtime siden og jeg hadde ikke noe spenn til taxi.

Jeg husker vi hadde en "anonym" undersøkelse om hvordan det var å jobbe på McD. "Sprsml: Ville du anbefalt dine venner å jobbe på McD?" Haha! Ikke faen! Jo, for min del så hadde jeg sikkert gjort det men serr. Ingen burde utsetes for slikt misbruk. Du blir rett og slett psykisk og fysisk "voldtatt". Er du 15år og vil tjene penger, begynn heller å jobbe for VG. Det er det jeg syns om den saken :)

Sorry Heidi, selv om det ikke var min feil (men Toras) så føler jeg meg litt skyldig. Du fortjenner bedre. Jeg mener det, SLUTT!

Btw kan noen gi meg en sånn en! Jeg vil ha en sånn en! Pliiiz? Jeg skal kalle den for Ludwig og gå rundt med den overalt, i en liten Burberry veske med varmekabler!


No comments:

Post a Comment

Skriv navne ditt for faen, jeg gidder ikke å svare på anonyme komentarer liksom. Biaaatch.