Thursday, September 30

OsloGirls

Kunst? Ja, hvis vi kaller skikkelig rævva etterligning av The Hills/The City/Glamourama kunst, så er det vel det. Første episoden, lo jeg så hardt at jeg ikke fikk puste. Andre episoden gråt jeg så lenge at øyne mine datt ut. Tredje episoden, sovnet jeg og da gadd jeg ikke mer selvpining og så på Dexter istedet (øynene er tilbake på plass igjen). Jeg hadde virkelig ikke lyst til å si noe om OsloGirls, men det rant over til slutt. Hvor finner man hjernedøde jenter som sier ja til manus som det der? 

Marie Amanda: Jeg ber deg på knærne - Hold kjeft! (foralltid). 
Nathalie(med h): Slank deg! 
Astrid: Haha, jeg dævver! Karius! 
Og noen må virkelig slå på lyset hos Isabelle.


10kg lettere. Takk gud for ytringsfrihet!

1 comment:

Skriv navne ditt for faen, jeg gidder ikke å svare på anonyme komentarer liksom. Biaaatch.