Sunday, August 8

too.much.coffee.

Landmark/Bislett
Stenberg&Landmark/Stensparken

Jeg hater søndager. Idag ringte jeg Ida og tvang henne til å komme til Oslo og leke med meg. Vi gikk for å monge i Stensparken. Eigil kom også, med pølser. Så gikk Eigil igjen for det var ikke så særlig gøy for han som det var for oss. Men det tok ikke langt tid før Ida og jeg begynte å kjede oss, så vi gikk til Landromat for å drikke kaffe. Så ble det kaldt og Ida begynte å bitche at hun ville hjem til Rælingen. Noen som vet hvor Rælingen er? Hallo? Nei, akkurat. Men siden Ida er tilbakestående så måtte jeg følge henne til Oslo s. Og det er faen meg langt å gå fra bislett til Oslo s. Men så begynte vi å gå da og apropos tilbakestående så gikk det bare i MF hele veien til Oslo s. Og det er langt til Oslo s. (vent, det har jeg sagt allrede) I luv U Ida!

1 comment:

Skriv navne ditt for faen, jeg gidder ikke å svare på anonyme komentarer liksom. Biaaatch.