Monday, August 31

Tamiflu 75 mg. (1 kapsel 1 gang daglig i 10 dager)


Vent litt, betyr det at jeg ikke er frisk før om 10 dager? Faen...
Nå er det nok. Jeg er drit lei av å være syk. Jeg får ikke låv til å dra på jobb engang. Mamma driver å ringer hele tiden. Orker ikke mer bitching om at jeg må spise vitaminer og frukt og blablabla.

Christiane F og Jack D. Dro på Onkel Donald kl 01.00. Musikken sugde, folka var bare irriterrende. VodkaBatteri. Gikk faen meg hele veien til La Belle Sole. Som om de har åpent på søndager. Hjalp ikke på influensaen i det hele tatt. Tok taxi hjem og la oss.

Har fortsatt feber men tror Tamifluen, Pinex og vodkaen har begynt å kikke inn. Jeg SKAL på jobb på onsdag!!! Over and out. Nå er det te og Disney Channel all night long.
Ciao.

No comments:

Post a Comment

Skriv navne ditt for faen, jeg gidder ikke å svare på anonyme komentarer liksom. Biaaatch.